För att klubbens verksamhet skall fungera på ett säkert och smidigt sätt har vi en rad ordningsregler som våra medlemmar förväntas följa. Dessa ser ni nedan.

[info_list style=”circle with_bg” icon_bg_color=”#ededed” font_size_icon=”32″][info_list_item list_icon=”Defaults-check”]
De som deltar i träningen måste ha betalt sin träningsavgift, åskådare tillåts normalt inte under träningen. Undantag -Prova på tillfällen barngrupperna.
[/info_list_item][info_list_item list_icon=”Defaults-check”]
Karatedräkten skall vara ren, hel och vit, endast klubbens emblem får bäras på dräkten.
[/info_list_item][info_list_item list_icon=”Defaults-check”]
Karatedräkten skall tas på och av innan/efter träningen. Inte inne i dojon.
[/info_list_item][info_list_item list_icon=”Defaults-check”]
Karate börjar och slutar med respekt. Buga alltid vid ingången och utgång ur dojon. Buga alltid mot din träningspartner före och efter ni har tränat tillsammans.
[/info_list_item][info_list_item list_icon=”Defaults-check”]
Stäng av mobiler under träningspasset.
[/info_list_item][info_list_item list_icon=”Defaults-check”]
Kom i tid så att du hinner deltaga i förberedelser, ta del av eventuell information från ledare. Vid sen ankomst sitt ner och invänta instruktörens klarsignal att deltaga i träningen.
[/info_list_item][info_list_item list_icon=”Defaults-check”]
Under träningen skall alla följa instruktörens anvisningar. Lämna inte lokalen utan att först fråga instruktören. Inget individuellt prat under träningen. Visa respekt för era ledare och träningskamrater.
[/info_list_item][info_list_item list_icon=”Defaults-check”]
Tag alltid in dina värdesaker i träningslokalen.
[/info_list_item][info_list_item list_icon=”Defaults-check”]
Bär inga ringar, armband, halsband, örhängen eller andra smycken under träningen. De kan skada dig själv eller din träning kamrat. Samma sak gäller tuggummi eller godis under träningen.
[/info_list_item][info_list_item list_icon=”Defaults-check”]
All information finner man på hemsidan, inställda träningar, evenemang, läger och tävlingar m.m. Anmäl er gärna på vår mailinglista.
[/info_list_item][/info_list]